Czerwiec to czas, w którym coraz częściej myślimy o wakacyjnych wyjazdach… morze, jezioro, las, góry, a może duże miasto pełne architektonicznych perełek. Każda z tych destynacji oferuje pełen wachlarz wakacyjnych atrakcji i sposobów na dobrą zabawę. Niezależnie od tego, gdzie wybierzemy się na letnie wojaże zawsze musimy zadbać o nasze bezpieczeństwo, żeby po powrocie mieć tylko dobre wspomnienia. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza dzieci porozmawiają o swoich wakacyjnych planach, różnych środkach transportu, którymi możemy poruszać się podczas wakacyjnych wyjazdów oraz o tym, na co zwrócić uwagę, żeby nasze wakacje były w pełni bezpieczne.
Czerwiec to czas, w którym coraz częściej myślimy o wakacyjnych wyjazdach… morze, jezioro, las, góry, a może duże miasto pełne architektonicznych perełek. Każda z tych destynacji oferuje pełen wachlarz wakacyjnych atrakcji i sposobów na dobrą zabawę. Niezależnie od tego, gdzie wybierzemy się na letnie wojaże zawsze musimy zadbać o nasze bezpieczeństwo, żeby po powrocie mieć tylko dobre wspomnienia. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza uczniowie porozmawiają o swoich wakacyjnych planach, różnych środkach transportu, którymi możemy poruszać się podczas wakacyjnych wyjazdów oraz o tym, na co zwrócić uwagę, żeby nasze wakacje były w pełni bezpieczne.
Na dworze robi się coraz cieplej, słońce świeci coraz intensywniej, a to oznacza, że wielkimi krokami zbliża się lato. Razem z latem nadchodzą dojrzałe soczyste owoce i pyszne sezonowe warzywa… ale też letnie przysmaki, takie jak lody. I to właśnie lody będą motywem przewodnim zaproponowanych aktywności. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza dzieci wykonają szereg aktywności nakierowanych na rozwój logicznego myślenia i umiejętności współpracy.
Na dworze robi się coraz cieplej, słońce świeci coraz intensywniej, a to oznacza, że wielkimi krokami zbliża się lato. Razem z latem nadchodzą dojrzałe soczyste owoce i pyszne sezonowe warzywa… ale też letnie przysmaki, takie jak lody. I to właśnie lody będą motywem przewodnim zaproponowanych aktywności. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza uczniowie wykonają szereg aktywności nakierowanych na rozwój logicznego myślenia i umiejętności współpracy.
Jest w roku szczególny dzień, obchodzony kilka dni po Dniu Matki. Tym dniem jest Dzień Dziecka. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza wspólnie z dziećmi będziemy świętować ich dzień. Wykonując kolejne przygotowane aktywności połączymy ruch i zabawę ze stawianiem pierwszych kroków w świecie kodowania. Dzieci wcielą się w rolę małych programistów poszukujących ukrytych balonów, stworzą kolorowy pikselowy obrazek, ułożą puzzle, obrazkowe sudoku oraz stworzą kod, który przeprowadzi bohatera przez wszystkie spełniające warunki zadania balony. Zaproponowane zajęcia, to doskonała okazja, żeby poprzez radość i wspólną zabawę rozwijać logiczne myślenie i orientację przestrzenną.
Jest w roku szczególny dzień, obchodzony kilka dni po Dniu Matki. Tym dniem jest Dzień Dziecka. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza wspólnie z uczniami będziemy świętować ich dzień. Wykonując kolejne przygotowane aktywności połączymy ruch i zabawę ze stawianiem pierwszych kroków w świecie kodowania. Dzieci wcielą się w rolę małych programistów poszukujących ukrytych balonów, stworzą kolorowy pikselowy obrazek, ułożą puzzle, obrazkowe sudoku oraz stworzą kod, który przeprowadzi bohatera przez wszystkie spełniające warunki zadania balony. Zaproponowane zajęcia, to doskonała okazja, żeby poprzez radość i wspólną zabawę rozwijać logiczne myślenie i orientację przestrzenną.
Jest w roku jeden szczególny dzień, w którym obchodzone jest wyjątkowe święto. O tym dniu powinny pamiętać zarówno małe, jak i duże dzieci. Jakie to święto, przekonają się dzieci na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Wykonując kolejne przygotowane zadania nie tylko porozmawiają o swoim mamach i rodzinach, poćwiczą też logiczne, algorytmiczne myślenie i umiejętność pracy zespołowej.
Jest w roku jeden szczególny dzień, w którym obchodzone jest wyjątkowe święto. O tym dniu powinny pamiętać zarówno małe, jak i duże dzieci. Jakie to święto, przekonają się uczniowie na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Wykonując kolejne przygotowane zadania nie tylko porozmawiają o swoim mamach i rodzinach, poćwiczą też logiczne, algorytmiczne myślenie i umiejętność pracy zespołowej.
Jaka jest rola pszczół w przyrodzie? Co to są rośliny miododajne? Jak wygląda plaster miodu? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają dzieci na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Wykonując kolejne aktywności uczestnicy zajęć nie tylko poszerzą swoje wiadomości na temat owadów ale też popracują nad rozwijaniem logicznego myślenia i umiejętnością współpracy.
Jaka jest rola pszczół w przyrodzie? Co to są rośliny miododajne? Jak wygląda plaster miodu? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają uczniowie na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Wykonując kolejne aktywności dzieci nie tylko poszerzą swoje wiadomości na temat owadów ale też popracują nad rozwijaniem logicznego myślenia i umiejętnością współpracy.
Kolorowa, pachnąca, pełna życia… majowa łąka. Jak wygląda? Jakie rośliny i owady można na niej spotkać? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają dzieci na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Poszerzając wiadomości o wiosennej łące wychowankowie dodatkowo poćwiczą logiczne, algorytmiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów i umiejętność pracy zespołowej.
Kolorowa, pachnąca, pełna życia… majowa łąka. Jak wygląda? Jakie rośliny i owady można na niej spotkać? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają uczniowie na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Poszerzając wiadomości o wiosennej łące dzieci dodatkowo poćwiczą logiczne, algorytmiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów i umiejętność pracy zespołowej.
Dlaczego warto czytać książki? Co jest w nich niezwykłego? Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza dzieci poszukując odpowiedzi na powyższe pytania wyruszą w niezwykłą podróż do świata marzeń ukrytego w książkach. Poprzez gry logiczne, zabawy ruchowe oraz zadania zawierające elementy kodowania odkryją, że czytanie to nie tylko zdobywanie wiedzy, ale także fantastyczna przygoda pełna tajemnic i wyzwań. Wykonując przygotowane aktywności przedszkolaki rozwijać będą kreatywność, logiczne myślenie oraz umiejętność pracy zespołowej.
Dlaczego warto czytać książki? Co jest w nich niezwykłego? Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza uczniowie poszukując odpowiedzi na powyższe pytania wyruszą w niezwykłą podróż do świata marzeń ukrytego w książkach. Poprzez gry logiczne, zabawy ruchowe oraz zadania zawierające elementy kodowania odkryją, że czytanie to nie tylko zdobywanie wiedzy, ale także fantastyczna przygoda pełna tajemnic i wyzwań. Wykonując przygotowane aktywności dzieci będą rozwijać będą kreatywność, logiczne myślenie oraz umiejętność pracy zespołowej.
Jakie są symbole narodowe Polski? Jak wygląda godło, jakie kolory znajdują się na fladze? Czym jest Konstytucja 3 maja? Co ważnego znajduje się w tym dokumencie? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają uczniowie na zajęciach realizowanych według zaproponowanego scenariusza. Wykonując kolejne aktywności wychowankowie w sposób przystępny i angażujący poszerzą swoją wiedzę na temat święta, które obchodzone jest 3 maja. Wprowadzanie elementów historii i symboli narodowych połączone zostanie z kodowaniem offline, które nakierowane jest na rozwój logicznego myślenia, współpracy i kreatywności
Jakie są symbole narodowe Polski? Jak wygląda godło, jakie kolory znajdują się na polskiej fladze? Czym jest Konstytucja 3 maja? Co ważnego znajduje się w tym dokumencie? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają dzieci na zajęciach realizowanych według zaproponowanego scenariusza. Wykonując kolejne aktywności wychowankowie w sposób przystępny i angażujący poszerzą swoją wiedzę na temat święta, które obchodzone jest 3 maja. Wprowadzanie elementów historii i symboli narodowych połączone zostanie z kodowaniem offline, które nakierowane jest na rozwój logicznego myślenia, współpracy i kreatywności.
Jaki jest nasz wpływ na środowisko? Czy nasze działania mogą pomóc lub zaszkodzić naturze? Czy pilnowanie zakręcania kranu, gaszenia światła, dbania o nasze naturalne otoczenie naprawdę jest potrzebne? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają dzieci na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Realizując kolejne przygotowane zadania najmłodsi nie tylko poszerzą swoją wiedzę z zakresu związanego z ekologią, ale też poćwiczą logiczne algorytmiczne myślenie oraz umiejętność pracy zespołowej.
Jaki jest nasz wpływ na środowisko? Czy nasze działania mogą pomóc lub zaszkodzić naturze? Czy pilnowanie zakręcania kranu, gaszenia światła, dbania o nasze naturalne otoczenie naprawdę jest potrzebne? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają uczniowie na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Realizując kolejne przygotowane zadania dzieci nie tylko poszerzą swoją wiedzę na tematy związane z ekologią, ale też poćwiczą logiczne algorytmiczne myślenie oraz umiejętność pracy zespołowej.
Wiosna w pełni! Przyroda budzi się do życia, a w ogrodzie czeka mnóstwo pracy. Trzeba przygotować grządki, usunąć chwasty, posadzić kwiaty i warzywa. Ogrodnicy mają co robić. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza dzieci poznają narzędzia ogrodnicze, dowiedzą się jak dbać o ogród wiosną i na czym polegają wiosenne porządki. Wykonując kolejne aktywności poćwiczą też logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych wyzwań i umiejętność pracy zespołowej.
Wiosna w pełni! Przyroda budzi się do życia, a w ogrodzie czeka mnóstwo pracy. Trzeba przygotować grządki, usunąć chwasty, posadzić kwiaty i warzywa. Ogrodnicy mają co robić. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza uczniowie poznają narzędzia ogrodnicze, dowiedzą się jak dbać o ogród wiosną i na czym polegają wiosenne porządki. Wykonując kolejne aktywności poćwiczą też logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych wyzwań i umiejętność pracy zespołowej.
Wielkanoc to czas pełen tradycji, kolorowych pisanek, spotkań rodzinnych i odpoczynku. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza tematyka świąteczna połączona zostanie z rozwijaniem logicznego myślenia i przygotowaniem do nauki programowania.
Wielkanoc to czas pełen tradycji, kolorowych pisanek, spotkań rodzinnych i odpoczynku. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza tematyka świąteczna połączona zostanie z rozwijaniem logicznego myślenia i przygotowaniem do nauki programowania.
Wiosna, to czas, w którym przyroda budzi się do życia. Pojawiają się pierwsze wiosenne kwiaty, zaczyna robić się zielono, powracają ptaki z dalekich podróży, a zwierzęta, które zapadły w sen zimowy zaczynają się pomału budzić. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza dzieci sprawdzą co dzieje się z przyrodą wraz z nadejściem wiosny. Wykonując przygotowane zadania dodatkowo poćwiczą logiczne myślenie i umiejętność pracy w zespołach.
Wiosna, to czas, w którym przyroda budzi się do życia. Pojawiają się pierwsze wiosenne kwiaty, zaczyna robić się zielono, powracają ptaki z dalekich podróży, a zwierzęta, które zapadły w sen zimowy zaczynają się pomału budzić. Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza uczniowie sprawdzą co dzieje się z przyrodą wraz z nadejściem wiosny. Wykonując przygotowane zadania dodatkowo poćwiczą logiczne myślenie i umiejętność pracy w zespołach
Wiosna, to nie tylko słońce i przyroda budząca się do życia. To również zmienna pogoda. Przydatne mogą okazać się parasole. A czy parasole mogą nie tylko chronić nas przed deszczem, ale pomagać w nauce podstaw programowania? Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza dzieci odkryją świat kodowania poprzez zabawy z kolorami, wzorami i sekwencjami. Najmłodsi ułożą kolorowy wzór na macie, ozdobią parasole według „kolorowego kodu” i stworzą program offline, który pomoże parasolce złapać wszystkie krople deszczu. Zaproponowane aktywności, to świetna okazja do rozwijania logicznego myślenia i kreatywności w wiosennej, pełnej kolorów atmosferze.
Wiosna, to nie tylko słońce i przyroda budząca się do życia. To również zmienna pogoda. Przydatne mogą okazać się parasole. A czy parasole mogą nie tylko chronić nas przed deszczem, ale pomagać w nauce podstaw programowania? Na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza uczniowie odkryją świat kodowania poprzez zabawy z kolorami, wzorami i sekwencjami. Dzieci ułożą kolorowy wzór na macie, dorysują parasolkom symetryczną część i stworzą program offline, który pomoże złapać wszystkie krople deszczu. Zaproponowane aktywności, to świetna okazja do rozwijania logicznego myślenia i kreatywności w wiosennej, pełnej kolorów atmosferze.
Wiosna budzi świat do życia, a pierwsze kwiaty nieśmiało wychylają się spod ziemi. Jak się nazywają, jak je odnaleźć? Pani Wiosna przygotowała dla dzieci specjalną misję – wykorzystają kodowanie do odnalezienia ukrytych na łące kwiatów.
Podczas zajęć realizowanych na podstawie zaproponowanego scenariusza dzieci wykonają różne aktywności nakierowane na rozwój logicznego myślenia i umiejętność pracy zespołowej poznając przy tym przyrodę w wiosennej odsłonie. Gotowi na wiosenną przygodę z kodowaniem? Czas ruszyć na kwiatową misję!
Wiosna budzi świat do życia, a pierwsze kwiaty nieśmiało wychylają się spod ziemi. Jak się nazywają, jak je odnaleźć? Pani Wiosna przygotowała dla dzieci specjalną misję – wykorzystają kodowanie do odnalezienia ukrytych na łące kwiatów. Podczas zajęć realizowanych na podstawie zaproponowanego scenariusza uczniowie wykonają różne aktywności nakierowane na rozwój logicznego myślenia i umiejętność pracy zespołowej poznając przy tym przyrodę w wiosennej odsłonie. Gotowi na wiosenną przygodę z kodowaniem? Czas ruszyć na kwiatową misję!
Kim jest marzec czarodziej? Co oznacza przysłowie „W marcu jak w garncu”? Którym z kolei w roku miesiącem jest marzec i do której pory roku należy? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają uczniowie na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Wykonując kolejne zadania nie tylko poszerzą swoją wiedzę o miesiącach, ale poćwiczą też logiczne myślenie i umiejętność pracy zespołowej.
Kim jest marzec czarodziej? Co oznacza przysłowie „W marcu jak w garncu”? Którym z kolei w roku miesiącem jest marzec i do której pory roku należy? Odpowiedzi na powyższe pytania poszukają dzieci na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanego scenariusza. Wykonując kolejne zadania nie tylko poszerzą swoją wiedzę o miesiącach, ale poćwiczą też logiczne myślenie i umiejętność pracy zespołowej.